top of page
Search

אושיית אינסטוש

כולם חשבו שהיא לא שפויה כשכל היום רק צפתה בשידורים חוזרים של הקרדשיאנס במטרה לעשות מהפך. לילי, נכדתה, פתחה לה חשבון באינסטגרם, שם מזל העלתה בכל יום תמונה שלה עם שמלה, טייץ, ביקיני או חצאית שקנתה. היא דמיינה שהיא אחת מהקרדשיאנס. היא הייתה בטוחה שמהר מאוד ייגמר הכסף, תיעלם האשליה, ואז גם תוכל למסור מפתחות ולפגוש את בורא עולם בגיהינום של דוד, בעלה המיזנתרופ, שהלך לעולמו רק חצי שנה לפני כן, והיא מתגעגעת אליו כמו פאזל שמחפש חתיכה חסרה.


אלא שעד מהרה הדף זכה למאות אלפי עוקבים, והיא אף קיבלה הצעה ממעצב אופנה איטלקי לגיל הזהב לדגמן את הרשת. גם הוא ראה מולו אישה חיונית ועמוסה בביטחון עצמי ולא עקרת בית בת 74.


חלום בלהות תקף אותה פעם אחת: דוד? מי זה דוד? היא שואלת בחור צעיר בעל מראה לטיני נוטף סקס אפיל.


כעבור בדיוק שנה, ביום בו דוד הלך לעולמו, מזל התעוררה בפריז לאחר לילה סוער עם איזה צעיר בן 32 שאמר שהוא מתגעגע לסבתא שלו. על גופה עדיין מונחת שמלת נשפים יוקרתית. הבחור שלצדה מלטף אותה ברוך והיא מתגעגעת לדוד. היא אט-אט הרגישה את המעיים עולים, והמחשבות בראש התחילו לרוץ, ואולי היו אלה כמויות הרד בול וודקה ששתתה כל הלילה? אבל חם, נורא חם, חשבה לעצמה. החבר שלה הלך לקנות להם קפה וארוחת בוקר, וכשחזר, פגש בה מוטלת ללא רוח חיים.


״היא הקיאה את נשמתה לבורא,״ הסבירה בתה לכל מי ששאל בהלוויה מה קרה.


בבקו״ם של ״שערי שמיים״ שאלו אותה: גן עדן או דוד? היא לא היססה לבחור את האופציה השנייה, אפילו שבתור לשם אנשים הלכו מכות, מלא דפ״רים שכמעט רצחו אחד את השני כדי לברוח. בחדר הסמוך ישבו גדוד של קב״נים ממורמרים, וקציני המיון היו מרושעים מהשטן.


אחרי יומיים בשרשרת החיול, אוטובוס ישן של דן לקח אותה לגיהינום. בכניסה, דוד חיכה לה עם זר בוגונביליות שחורות, ושמח נורא שהם תכלס הגיעו באותו היום על פי הלוח הקלנדרי. היא חשבה שהיא נורא תשמח לפגוש אותו שוב, אבל מהר מאוד התבדתה לגלות שגם בגיהינום הבנאדם הוא פשוט סיוט. לא שוטף כלים, לא מנקה אחריו את האמבטיה, תמיד עם צהוב באוזניים. היא כבר חשבה להתגרש ממנו סופית. היא אף הודיעה לו שאילולא הוא, מזמן היו משבצים אותה בגן עדן בתפקיד בכיר.


אחרי שנה וחצי של גיהינום אמתי עם דוד, הוא שוב הלך לעולמו. הפעם הוחלט לשלוח אותו לגלגול הבא. למזל אין מושג מיהו דוד ואיך הוא נראה כיום, אבל במבט שלה מלמעלה, היא קלטה פעם בעיירה ציורית ליד סביליה בחור זהה לגמרי לבחור הצעיר בעל המראה הלטיני שהופיע לה בחלום. היא החליטה שזה דוד.


2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page